Monday, October 25, 2010

Video menyentuh hati :)

Thank ma(NORIZAN BT HASSAN) kerana melahirkan saya.. Nanti tiba giliran saya pulak.. Semoga ma sentiasa sihat selalu. Kepada ma(SHARIFAH KHADIJAH BT SYED ABD RAHMAN) yang menjaga saya sejak dilahirkan pula, terima kasih kerana mengorbankan masa untuk bersama, mendidik dan mengajar saya hingga menjadi orang yang berguna dan akhirnya berkahwin dengan insan tersayang(AHMAD RIZAL). Kepada abah(MUHAMMAD HASHIM KAZUHIKo B ABDULLAH) dan aboh(SYED HASHIM B SYED ABD RAHMAN), terima kasih juga menjadi ayah saya yang baik... SAYANG KORANG SEMUA.... :)

3 comments:

kk pah said...

uwaaahh!!!.....sdih.....

*luv Syahnia* said...

tak dpt tgk video tu lah dikk

mereka adalah insan yg pling
bernilai di muka bumi ini
tiba2..akak rindukan mak di kg =(

Lady D said...

selamat menjadi ibu~...